пʼятниця, 15 січня 2016 р.

Модуль 5

Рефлексія

В п'ятому модулі я дізналася про авторське право та правила правомірного використання робіт в освітніх проектах, це дозволить мені не порушувати дані права при подальшій роботі. 

Також працюючи з  Інтернет-ресурсами, я дізналася як краще використовувати їв в дослідженнях, комунікаціях та співпраці.

Модуль 6

Рефлексія

Працюючи в Інтернеті учні повинні пам'ятати про свою безпеку, дотримуватися правил спілкування в чатах, форумах. Я переглянула план до проекту та доповнила його. Також працювала з гаджетами, з допомогою яких  я зможу редагувати блоги.

Модуль7

Рефлексія

 За допомогою сьомого модуля я отримала новий досвід використання блогів, їх налаштування та функції. Ці знання  допоможуть мені у  подальшій роботі з учнями.

Модуль8

Рефлексія


У восьмому модулі ми розглядали формуюче оцінювання
Цей модуль допоміг мені зрозуміти, що таке формуюче оцінювання. Працюючи з сайтом оцінювання з різними документами в бібліотеці готових документів, я дізналася як правильно оцінювати роботу учнів, їх дослідження, що потрібно ставити пере ними критерії, за якими буде оцінюватися та чи інша робота.

Модуль9

Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки:
·                     як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні
·                     про роль і місце диференційованого навчання.

Для того, щоб стати  самостійними, вони мають вміти обрати завдання, виконати його вчасно, якщо виникли труднощі, то попрацювати ще більше, щоб з ними справитися, вміти захистити свою роботу. 
Але також ми повинні пам’ятати і про учнів з особливими потребами - давати їм завдання з яким вони можуть впоратися..
Працюючи з обдарованими учнями не слід забувати, що вони можуть працювати із завдання повишенної складності.

За допомогою цього модуля я для себе відкрила  багато нових методів по впровадженню диференційованого навчання для учнів

Модуль 10 

Рефлексія

Цей модуль допоміг мені  зрозуміти,що головне завдання фасилітатора - донести до учня думку про те, що основний результат навчання - здатність до інтенсивного і грамотному пошуку знань
Основою якісного навчання є уміння розумно поставити запитання.

Модуль 11

Рефлексія

У цьому модулі ми остаточно підготували та продемонстрували власні Портфоліо. Достатньо складно було оцінювати демонстрацію робіт інших учасників тренінгу так, щоб це допомогло їм у їх подальшому навчанні. Я з'ясувала переваги публічної демонстрації результатів учнівських проетів, способи керування такою демонстрацією в класі. З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде впровадження в практику роботи створення Портфоліо вивчення теми для кожного учня та демонстрація результатів роботи.

Немає коментарів:

Дописати коментар